Revanesse_logo png

۰۲۱۲۶۳۵۹۱۲۹
۰۲۱۲۶۳۵۹۳۱۵

نحوه خوابیدن بعد از انجام تزریق ژل چگونه است؟

مهمترین موضوع پس از تزریق ژل نحوه خوابیدن است زیرا ممکن است عدم رعایت آن موجب نارضایتی از نتیجه تزریق ژل شود. خوابیدن روی محل تزریق ژل ممکن است فشار خیلی زیادی به ژل های تزریق شده وارد کند و این عمل می تواند بر کیفیت فیلر تزریق شده اثر بگذارد و نتیجه را کاهش دهد.

لازم است تا افراد قبل از اقدام برای تزریق ژل در خصوص مراقبت ها بعد از آن، اطلاعات کافی کسب کنند تا زحمات آنها و همچنین هزینه هایی که برای این عمل انجام داده اند به هدر نرود. از مهم ترین این مراقبت ها طرز خوابیدن بعد از تزریق ژل می باشد که در ادامه آن را توضیح خواهیم داد.

نحوه خوابیدن پس از تزریق ژل چگونه باید باشد ؟

معمولا نکاتی که توسط پزشکان متخصص به افراد گوشزد می‌شود می‌تواند باعث شود که آن‌ها بدون هیچ دغدغه و نگرانی به امور روزمره خود بپردازند. این نکات به نوعی فرآیند را تکمیل می‌کنند و موجب می‌شوند که نتایج حاصل از تزریق ژل ‌ایده‌آل‌تر شوند. به همین خاطر توجه به این نکات از اهمیت زیادی برخوردار است و نقشی تعیین‌کننده در رسیدن به مطلوب‌ترین شرایط دارند. پس از هر عملی چه از نوع ترمیمی چه از نوع درمانی، مردم نیاز به استراحت دارند.

نکاتی که باید هنگام خوابیدن پس از تزریق ژل رعایت کنید :

  • شما تا چند ساعت نباید دراز بکشید.
  • به هیچ وجه بر روی صورت خود و بر پهلو های خود نخوابید، شما تنها مجاز به خواب بر روی کمر خود (طاق باز) هستید و هر نوع حالت خواب دیگری، ژل های تزریق شده در نواحی مختلف را به خطر خواهد انداخت.
  • بر زیر سر خود دو بالش قرار دهید تا سر شما کمی بالا تر از حد معمول قرار گیرد.
  • هنگام خوابیدن سر خود را بالا نگه دارید
  • در صورت توان به صورت نشسته بخوابید
  • هنگام خواب از حرکت زیاد اجتناب فرمایید
  • از کمپرس یخ یا سرد استفاده نکنید
  • سعی کنید یک زمان معین را برای خواب در نظر بگیرید

نحوه-خوابیدن-پس-از-تزریق-ژل-چگونه-باید-باشد

راه حل های به حداقل رساندن آسیب های پس از تزریق ژل هنگام خواب

شما لازم است برای محافظت از تزریق ژل های خود میزان حرکت های غیر ارادی خود را در هنگام خواب به حداقل رسانید. برای این کار می توانید از قرار دادن چندین بالش بر زیر سر خود استفاده نمایید و سر خود را در موقعیتی قرار دهید که حرکت آن به هنگام خواب محدود شود تا بتوانید ریسک هایی موجود در تزریق ژل را به حداقل رسانید.

رفتار های غیر ارادی خطرناک به هنگام خواب بعد از تزریق ژل

  • حس خارش بر صورت که سبب می شود فرد صورت خود را بخاراند
  • مالش قسمتی از صورت
  • غلتیدن فرد از جانبی به جانب دیگر

رفتار-های-خطرناک-به-هنگام-خواب-بعد-از-تزریق-ژل

عواقب اشتباه خوابیدن پس از تزریق ژل

اشتباه خوابیدن پس از تزریق ژل روند بهبودی و درمان را افزایش می دهد. نکته حائز اهمیتی که بهتراست فراموش نکنید این است که بدن شما بعد از هرگونه عمل زیبایی به استراحت کافی نیاز دارد تا کبودی، تورم و درد بعد از تزریق ژل که امری کاملا طبیعی است زودتر کنترل و رفع شود. اگر تزریق ژل برای شما به صورت نشسته صورت گرفته است بهتر است تقریبا تا ۴ ساعت به صورت عمودی بمانید و نخوابید بعد از این زمان می توانید با رعایت نکات گفته شده به آسودگی بخوابید و استراحت کنید.

آیا پس از تزریق ژل می توان به پهلو خوابید؟

توصیه می شود تا چند روز پس از دریافت فیلرهای پوستی به پهلو نخوابید. سعی کنید صاف به پشت دراز بکشید و سر خود را کمی بالا بیاورید تا از هر نوع فشاری به محل درمان و کاهش تورم جلوگیری کنید.

به-پهلو-خوابیدن-ممنوع

سخن پایانی

اهمیت رعایت نکات مهم خوابیدن بعد از تزریق ژل در هر ناحیه از بدن، بسیار زیاد می باشد و باعث می شود که زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. در این مقاله سعی کردیم این نکات مهم را برای شما شرح دهیم تا بتوانید با رعایت آن ها نتیجه مطلوب بعد از تزریق ژل یا فیلر را به دست آورید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فیلر و تزریق آن به نواحی مختلف بدن، می توانید با کارشناسان ورسا آرای پاریز، نماینده رسمی محصولات فیلر ریوانس در ایران، در ارتباط باشید.