Revanesse_logo png

۰۲۱۲۶۳۵۹۱۲۹
۰۲۱۲۶۳۵۹۳۱۵

ریوانس پیورمکس

ژل ریوانس پیور مکس از خانواده فیلر ریوانس حاوی هیالورونیک اسید می باشد که به صورت شفاف زیست تخریب پذیر، غیر حیوانی و غیر متقاطع می باشد.

ریوانس پیور مکس مانند یک پر کننده سنتی که به سادگی چین و چروک ها را پر می کند، عمل نمی کند. در عوض، به تغذیه و مرطوب شدن کل سطح صورت کمک می کند زیرا به سرعت جذب پوست می شود. این ژل هیالورونیک اسید از دست رفته به خاطر پیری را پر می کند و در عین حال پوست را آبرسانی کرده و خاصیت ارتجاعی را برای پوست سفت و سالم را باز می گرداند. غلظت هیالورونیک اسید این محصول ۱۴ میلی گرم در میلی لیتر می باشد و در بسته بندی آن ۲+۱ سرنگ ۳۰ میلی لیتری و ۳۲ گرمی می باشد. کاربرد فیلر ریوانس پیور مکس برای صورت، دست ها و گردن می باشد و همچنین عمق تزریق آن در درم سطحی می باشد. سرنگ های حاوی هیالورونیک اسید زیادی در بازار وجود دارد ولی تفاوت محصولات ریوانس در فرمول منحصر به فرد و فناوری پیوند متقابل تیکسو تروپیک ثبت شده می باشد. ژل با ویسکوزیته بالا را می توان به راحتی و با استفاده از یک سوزن گیج ظریف تزریق کرد تا از آسیب رساندن به ذرات هیالورونیک اسید اصلاح شده جلوگیری شود. سیال تیکسو تروپیک می تواند تحت فشار ( به عنوان نیرویی که در حین تزریق استفاده می شود ) سرعت خود را هنگامی که به حالت اولیه خود بر می گردند، افزایش می دهد و فشار ( یعنی تزریق ) کاهش می یابد.

puremax
ژل-پیورمکس-ریوانس

نحوه تزریق ژل ریوانس

ژل ریوانس توسط متخصصین پوست و دارای مجوز تخصص به صورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی برای بی حس كردن ناحیه مورد نظر تجویز می‌شود. این ژل در روشی که فقط چند دقیقه طول می‌کشد به قسمت عمیق درم پوست تزریق می‌شود. زمان بهبودی کم است یا اصلاً وجود ندارد و بیماران ظرف یک یا دو هفته شروع به دیدن نتایج خود می کنند. اثر همه مواد پرکننده در هر زمان از شش تا 18 ماه به طور موقت ادامه دارد.

brands