Revanesse_logo png

۰۲۱۲۶۳۵۹۱۲۹
۰۲۱۲۶۳۵۹۳۱۵

ریوانس اولترا

فیلر ریوانس یک برند کانادایی می باشد که زیر نظر مجموعه ای با نام پرولنیوم فعالیت می کند که محصولات متنوع و با کیفیتی را در زمینهٔ پزشکی و سلامت تولید می کند.

ریوانس اولترا یک ژل با ویسکوزیته بالا و همه کاره است که برای درمان خطوط و چین و چروک های میانی تا عمیق و همچنین برای شکل دادن و فرم دادن به ویژگی های صورت استفاده می شود.

شرکت پرولنیوم واقع در انتاریو کانادا می باشد که امروزه محصولات ریوانس در سرتاسر دنیا و بیش از ۸۰ کشور، یافت می شود. این شرکت تولید محصولات با کیفیت و رضایت مصرف کنندگان را در اولویت خود قرار داده که به همین دلیل این شرکت دارای نشان های ایزو ، استاندارد و ثبت شده در انجمن بین المللی دارویی و تزریقی می باشد.  ریوانس برای اصلاح کاهش حجم و کانتورینگ و شکل دادن به ویژگی های صورت و مخصوصاً برای تقویت تعادل و تقارن ایده آل است. ریوانس اولترا یک پر کننده غلیط است که فرمول آن برای درمان خطوط و چین و چروک های عمیق یا مشخص مانند بینی و گوشه های دهان طراحی شده است. ریوانس اولترا برای حجم دادن در قسمت های مختلف صورت ایده آل است و باید در عمق لایه پوست تزریق شود. ریوانس اولترا چسبناک ترین ژل هیالورونیک اسید در تولیدات ریوانس می باشد.

ultra
Ultra

نشانه ها و خواص ریوانس اولترا

  • ژل با ماندگاری بالا
  • اسید هیالورونیک چند منظوره
  • درمان چین و چروک های عمیق ( شامل : خطوط ، چین و چروک های عمیق اطراف دهان )
  • امکان شکل دادن به ویژگی های صورت
  • کاهش حجم را تصحیح می کند

به طور کلی، نتایج به مدت ۹ الی ۱۲ ماه باقی می ماند. البته این مدت زمان به مواردی از قبیل نوع سبک زندگی ، سن و نوع پوست فرد بستگی و ارتباط دارد.

ترکیبات ریوانس اولترا

شامل اسید هیالورونیک ( ۲۵ میلی گرم در میلی لیتر ) 

بسته بندی ریوانس اولترا

شامل ۲ سرنگ ۱ میلی لیتری + سوزن ۳۰ گرمی می باشد.

با توجه به فرمول منحصر به فرد و فناوری پیوند متقابل تیکسو تراپیک ثبت شده، ژل با ویسکوزیته بالا را می توان به راحتی و با یک سوزن گیج کوچک تزریق کرد تا از آسیب رساندن به ذرات هیالورونیک اسید اصلاح شده جلوگیری شود.
فرآیند اتصال عرضی با کیفیت بالا پرولنیوم برای بهینه سازی اثر بخشی زنجیره های اسید هیالورونیک متقابل در ژل طراحی شده است. پیوندهای بین زنجیره های پلیمری مختلف هیالورونیک اسید افزایش می یابد در حالی که پیوند های آویزان غیر موثر و پیوند های کمتر موثر بین بخش های همان زنجیره کاهش می یابد. این فرآیند منجر به ژلی می شود که با حجم کم بی دی دی ای ، باعث بالا رفتن مزایای این ژل از جمله خاصیت دوام داشتن آن خواهد شد.

همچنین لازم است بدانید که استفاده از ریوانس اولترا REVANESSE ULTRA برای عده ای از افراد ممنوع است که این افراد عبارتند از : بانوان باردار و بانوانی که به نوزادان شیر دهی می کنند افرادی که در ناحیه مورد تزریق دارای عفونت هایی مانند تبخال می باشند بیمارانی سابقه بیماری های خاص مانند سرطان و دیابت دارند افرادی که تحت درمان با داروهای ضد انعقادی قرار دارند افرادی که دارای سابقه بیماری های پوستی می باشند بیمارانی که زیر ۱۸ سال سن دارند.

brands