Revanesse_logo png

۰۲۱۲۶۳۵۹۱۲۹
۰۲۱۲۶۳۵۹۳۱۵

ریوانس سافت پلاس

ژل ریوانس سافت پلاس از خانواده فیلر ریوانس ، نوعی ژل بر پایه هیالورونیک اسید می باشد که وظیفهٔ مراقبت از پوست دور چشم و رفع ویژگی هایی از قبل : تیرگی، چین و چروک و خطوط مختلف را بر عهده دارد.

فیلر ریوانس سافت پلاس با استفاده از هیالورونیک اسید و مبتنی بر تکنولوژی تیکسو فیکس می تواند تاثیر بسیار زیادی در از بین بردن تیرگی و چین و چروک اطراف چشم داشته باشد. با توجه به فرمول رقیق کننده اسید هیالورونیک، یکی از بهترین و جدید ترین محصولات ریوانس، ریوانس سافت پلاس می باشد که وظیفهٔ جوانسازی پوست بویژه ناحیهٔ اطراف چشم را بر عهده دارد. فیلر ریوانس سافت پلاس مبتنی بر هیالورونیک اسید و با غلظت ۱۲.۵ میلی گرم در میلی لیتر می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی در پوست اطراف چشم داشته باشد. نتایج طبیعی استفاده از ریوانس سافت پلاس نشان داده که این ژل یک اسید هیالورونیک فوق العاده همگن است که این نقطه قوت به لطف فناوری پیشرفته و فرمول منحصر به فرد محصولات ریوانس می باشد. ماندگاری فیلر های ریوانس سافت پلاس بین ۹ الی ۱۲ ماه می باشد که البته این مدت زمان بستگی به سبک زندگی افراد، سن و نوع پوست افراد دارد. درون بسته بسته بندی فیلر ریوانس سافت پلاس، دو عدد سرنگ ۱.۲ میلی لیتری ریوانس وجود دارد.

soft+

 فیلر ریوانس سافت پلاس با فرمول منحصر به فرد خود، تعهد به مواد تشکیل دهنده با کیفیت بالا و تکنیک تولید نوآورانه، بازار زیبایی را متحل کرده است.

پس از تزریق فیلر ریوانس سافت پلاس احتیاجی به طی کردن دوران نقاهت نخواهید داشت و پس از تزریق می توانید به فعالیت ها و زندگی روزمره خود ادامه دهید.
البته لازم به ذکر است یکسری نکات و روش استفاده وجود دارد که بهتر است برای اثر گذاری بهتر و نتایج طبیعی تر، این موارد را رعایت کنید : 

  • قبل از تزریق بهتر است که حمام بروید، چراکه بعد از تزریق نمی توانید تا ۲۴ ساعت حمام بروید. 
  • در روزی که قصد تزریق دارید، بهتر است هر ۱۰ دقیقه از کمپرس یخ در ناحیهٔ مورد نظر استفاده کنید.
  • تا یک هفته قبل از تزریق، از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری کنید.
  • تا دو هفته قبل از تزریق، به هیچ وجه از داروهای رقیق کننده خون استفاده نکنید. 
  • بعد از تزریق، تا ۲۴ ساعت بعد از انجام فعالیت های سنگین که باعث ایجاد تعریق می شود جلوگیری کنید.
  • بعد از تزریق، تا ۴۸ ساعت هیچگونه فشاری به ناحیه ای که تزریق انجام داده اید وارد نکنید و سعی کنید که به آرامی ناحیهٔ مورد نظر را ماساژ دهید.
  • بعد از تزریق، تا ۲۴ ساعت هرگز از موارد آرایشی شیمیایی استفاده نکنید. 

brands