ریوانس اوت لاین

ژل ریوانس اوت لاین از خانواده فیلر ریوانس، برای درمان چین و چروک ها در نظر گرفته شده است. این ژل تزریقی استفاده برای ترمیم و زیبایی های پزشکی غیر جراحی استفاده می شود. فیلر ریوانس اوت لاین بر پایه اسید هیالورونیک می باشد که می توانید برای ترمیم چین و چروک های نواحی مختلف صورت استفاده کنید.

فیلر ریوانس اوت لاین یک اسید هیالورونیک تزریقی است که در حوزهٔ پزشکی زیبایی و سلامت مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به فرمول رقیق کننده اسید هیالورونیک، تمامی محصولات موجود در طیف ریوانس و حتی چسبناک ترین آنها را می توان به راحتی و با سوزن های کوچک، بدون آسیب رساندن به یکپارچگی ژل تزریق کرد.

 

ریوانس یک درمان تزریقی است که برای بازسازی حجم پوست طراحی شده است تا ظاهر خطوط و چین و چروک ها، بویژه در ناحیهٔ صورت را از بین می برد

 

Revanesse-outline

outline

مانند بسیاری از پر کننده های پوستی، این درمان در درجه اول برای اصلاح نگرانی های زیبایی مربوط به سن مانند کاهش حجم در نظر گرفته می شود. این درمان تزریقی یکی از درمان هایی است که می توان برای از بین بردن علائم پیری تا ۹ الی ۱۲ ماه استفاده کرد. با افزایش سن، پوست شما پروتئین های کمتری مانند کلاژن و الاستین تولید می کند که باعث نازک شدن حجم پوست شما می شود. بسیاری از افراد از ۲۰ تا ۳۰ سالگی دچار کاهش حجم ناشی از افزایش سن را تجربه می کنند و علائمی مانند خطوط ریز و چین و چروک ها با گذشت زمان عمیق تر می شوند.
فیلر ریوانس اوتلاین می تواند این نشانه ها را اصلاح کند و به شما کمک می کند که ظاهری طبیعی تر و جوان تر داشته باشید. ریوانس اوت لاین یک پر کننده پوستی بر پایهٔ اسید هیالورونیک است که با تکنولوژی خاصی به نام کراس لینکینگ فرموله شده است. ترکیبی از اسید هیالورونیک زیست سازگار و فناوری پیوند متقابل به این درمان تزریقی، نتایجی طولانی مدت و ظاهری طبیعی را می دهد که دقیقاً شما از یک درمان ضد پیری می خواهید.
به طور کلی می توان گفت که فیلر ریوانس اوت لاین کاربرد نواحی صورت از جمله موارد زیر را بر عهده دارد : گونه ها، گوشه های دهان، خطوط رژ لب، خطوط لبخند
استفاده از ریوانس اوتلاین یک درمان تزریقی است، به این معنی که از یک سوزن نازک برای تزریق مستقیم محصول به پوست استفاده می شود. تزریق این ژل در حدود ۲۰ تا ۳۰ دقیقه انجام خواهد شد و معمولاً برای راحتی بیمار، کرم بی حس کننده موضعی بر روی پوست قبل از شروع درمان استفاده می شود. پس از انجام تزریق می توانید به فعالیت های روزمره خود برسید و فقط لازم است یکسری نکات را رعایت کنید : بهتر است در روزی که قصد تزریق را دارید، ناحیهٔ مورد نظر را هر نیم ساعت با کمپرسور یخ، خنک نگه دارید پس از تزریق به مدت ۲۴ ساعت از انجام هر گونه فعالیت سنگین که باعث ایجاد تعریق در بدن و صورت شما می شود خودداری کنید تا ۲۴ ساعت پس از تزریق، وارد محیط هایی مانند سونا و جکوزی که دارای حرارت زیادی هستند نشوید. 

brands